Logo EviHernaezLogo EviHernaezLogo EviHernaezLogo EviHernaez
  • FŐOLDAL
  • SZOLGÁLTATÁSAIM
  • RÓLAM
  • BLOG
  • KAPCSOLAT
TANULJ VELEM
✕
4+1 ultrahatékony marketing eszköz
2023.10.24.
Mi az a FOMO
2023.11.15.

Vevőcsalogató árazási fortélyok melyekkel te is vonzóbbá teheted áraidat

Az árak megfelelő kommunikációja és prezentálása az egyik leghatékonyabb értékesítést támogató eszköz a marketingben. Még ha azt is állítjuk, hogy minden döntésünk racionális, valójában ez csak nagyon ritkán van így. Igaz, racionalitást keresünk minden vásárlásban, de a döntést a legtöbb esetben érzelmeink és az agyunkban zajló neuropszichológiai folyamatok befolyásolják. 

Ebben a cikkben megismertetlek néhány apró, de annál hatásosabb trükkel, melyek neked is segíthetnek az áraidat vonzóbbá, az értékesítést pedig sikeresebbé tenni.

Nem mindegy, hogyan tálalod a költségeket

Számos vizsgálat kimutatta, hogy a vételár+szállítási költség kombináció jóval vonzóbb a vásárlók számára, mint az ingyenes szállítás magasabb árral, mert általában a kedvezőbb árú terméket keressük.

Havi előfizetési ajánlatoknál roppant csábító lehet az ár lebontása napi költségre. Sokkal könnyebben elköteleződünk ugyanis egy kávé, egy csomag rágó vagy egy gömb fagyi áráért, még akkor is, ha havonta pontosan ugyanaz az összeg hiányzik majd a pénztárcánkból.

Vizuális trükkök a vonzóbb árakért

A színek és betűméretek megfelelő használatával még jobban kiemelheted ajánlatodat. A kontrasztos, pozitív színek és nagyobb betűméret jobban felhívják a figyelmet és kecsegtetőbbé teszik a kedvezményes árat. 

Ugyanakkor az ár elhelyezése a weboldalon, szintén nagyon fontos stratégiai lépés. Magasabb árú termékeknél a fotó a bal oldalon, az ár pedig a jobb oldalon szerepel. Ez az elrendezés segít a vásárlóidnak először a termékbe szeretni, majd az árat elfogadni. Az alacsony árakat viszont pont e sorrend megfordításával érdemes hangsúlyoznod.

Árengedmények furfangos szemléltetése

Az árengedmények kommunikációjában is rettentően fontos a tálalás. Alacsonyabb árú termékeknél jobban szeretjük azt látni, hány százalékot spórolunk meg. Míg a magasabb összegeknél megnyerőbb, ha azt látja a vásárlód, hogy pontosan mekkora összeget takaríthat az ajánlatoddal.

Az érték legyen a lényeg, ne az ár

Ne az árra helyezd a hangsúlyt, hanem a termék vagy szolgáltatás értékes jellemzőire. A biopamut kifejezés például ma már nem újdonság a ruhaiparban. Viszont, ha olyan pólót értékesítesz, melynek anyaga mentes a mérgező vegyi anyagoktól, és előállítása nem szennyezi a talaj, az ökoszisztémák és az emberek egészségét, máris különlegesebbé válik vásárlóid szemében.

Az áraid feltüntetése ne csak egyszerű információátadás legyen

Minden esetben jól gondold át, mert ez bizony a marketingstratégia egy lényeges része. Használd ezeket a fortélyokat marketing kampányaidban, hirdetéseid szövegében vagy a weboldaladon, és hidd el, a várt hatás nem marad el.

Megosztom
0

Kapcsolódó tartalom

2023.11.17.

Tehetség vagy megszerezhető tudás


Tovább
2023.11.15.

Mi az a FOMO


Tovább
2023.10.24.

4+1 ultrahatékony marketing eszköz


Tovább

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Copyright 2022 © Evi Hernaez Copywriting | Webdesign: Sirius Media Group
Impresszum | ÁSZF | Adatkezelési tájékoztató | Jogi nyilatkozat
TANULJ VELEM

Biztos vagyok benne, hogy szívesen fogadnád ügyfeleidet egy kis keksszel egy kávéval. Én is ezt teszem: a weboldalam sütiket (cookies) használ. Sajátokat és harmadik felekét is. Azért teszi ezt, mert így elemezhetem a böngészésed, és személyre szabottabb szolgáltatást és hirdetéseket tudok kínálni Neked az érdeklődési köreidnek megfelelően. Ha folytatod a böngészést, vagy az OK gombra kattintasz, elfogadod a Sütikre vonatkozó irányelvemet. A beállítások menüpontban kikapcsolhatod őket.

Beállítások

Evi Hernaez Copywriting | CopyClub
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.

Funkcionális sütik

Ez a webhely a Google Analytics-et használja anonim információk gyűjtésére, mint például az oldal látogatóinak száma és a legnépszerűbb oldalak.

A cookie engedélyezése lehetővé teszi, hogy javítsuk honlapunkat.

A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Kiegészítő sütik

Ez a weboldal a következő kiegészítő sütiket használja:

(Itt kell felsorolni azokat a sütiket, amelyeket még használunk a weboldalunkon.)

A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Süti szabályzat

További információk Adatkezelési tájékoztató